آشنایی با برخی از محصولات متنوع فروشگاه ایمن ترافیک کالا
نوشته شده توسط : malihe

شرکت ایمن ترافیک کالا در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و مبلمان شهری فعالیت دارد. برند ایمن ترافیک با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی محصولاتی همسو با معتبرترین برندهای جهان تولید می کند.خرید آنلاین وبی واسطه از ایمن ترافیک باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی خریداران می شود.

شرکت ایمن ترافیک کادری مجرب در زمینه ی تولید و نصب محصولات دارد. خریداران پس از سفارش و دریافت محصول مورد نظر با شماره های داخل سایت تماس می گیرند تا نصابان بهمحل اعزام می شوند تا با حضور به موقع در محل، کالا را به صورت استاندارد نصب کنند. گارانتی محصولات باعث اطمینان خاطر مشتریان در زمینه ی انتخاب محصول با کیفیت می شود.

در ادامه انواع محصولات تولید شده توسط ایمن ترافیک مورد بررسی قرار می گیرد.

تجهیزات ترافیکی

ایجاد مسیر امن و کاهش تصادفات از دلایل تولید تجهیزات ترافیکی است. ایمن ترافیک کالا در زمینه ی تولید تجهیزات ترافیکی مانند کله قندی واستوانه ی ترافیکی، سرعتگیر، تابلوی ترافیکی، بشکه ی ترافیکی و چراغ راهنمایی و رانندگی فعالیت دارند.

کله قندی و استوانه ی ترافیکی در ابعاد وطرحهای مختلف برای کنترل سرعت و محدود کردن مسیر کاربرد دارد.کله قندی و استوانه در مدلهای دارای قلاب، حلقه دار، ژله ای و کف لاستیکی تولید می شود. سرعت گیر برای ایجاد امنیت مسیر در انواع بتنی، آسفالتی و پلاستیکی طراحی می شود. انواع پلاستیکی به دلیل نصب راحت و متریال مقاوم در مکانهای مختلفی کاربرد دارد.

وجود شبرنگ در تجهیزات ایمنی باعث دید بهتر توسط راننده می گردد. برند ایمن ترافیک چراغ راهنمایی و رانندگی سولار، لامپی و ال ای دی در ابعاد وطرحهای مختلف تولید می کند. بشکه ی ترافیکی از پلی اتیلن برای ساخت آنها استفاده می شود. در رنگبندی واضح و اندازه های مختلف در بازار یافت می شود. با مراجعه به سایت ایمن ترافیک و استفاده از خدمات مشاوره محصول مورد نظر خود را با اطمینان خریداری کنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

در برند ایمن ترافیک کالا، لباس کار، کفش کار، دستکش ایمنی و کلاه کار به عنوان تجهیزات ایمنی تولید می شود. لباس کار در این برند شامل لباس کار ایرانخودرو، لباس کار کارگری، لباس کار سیلور می باشد. طراحی لباس کار در مدلهای سرهمی مانند لباس کار دوبنده و لباس کار به صورت کاپشن و شلوار است.

در تهیه ی کلاه ایمنی از مواد اولیه مقاوم مانند پلی اتیلن استفاده می کنند. کفش ایمنی در مدلهای مختلف و مناسب برای شغل های متعدد طراحی شده اند. دستکش شامل دستکش استادکار، دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری و دستکش کف مواد که از متریال مرغوب و سایز بندی استاندارد تهیه می شود. خرید آنلاین، مشاورین مجرب و گارانتی محصولات باعث راحتی در خرید می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

داشتن محیط زیبا و فضای سبز جذاب از ویژگی یک شهر خوب است. ایمن ترافیک کالا یکی از برندهای معتبر در زمینه ی فروش محصولاتی مانند، گلدان شهری، وسایل ورزشی پارک تاب و سرسره و نیمکت پارک است. گلدان شهری بتنی، سیمانی، سنگی، فایبرگلاس و کامپوزیت تولید می شود. انواع تجهیزات پارکها مانند لوازم ورزشی پارکی و تاب و سرسره پارکی ازمواد باکیفیت تولید می گردند.طراحی لوازم ورزشی متناسب با فضای پارک و حاشیه خیابان صورت می گیرد.اهمیت ایجاد سرگرمی برای کودکان باعث تولید انواع مختلف تاب و سر سره فلزی و پلاستیکی در شرکت ایمن ترافیک شده است. محصولات در ایمن ترافیک دارای ضمانت نامه کیفیت و سلامت کالای معتبر هستند.توصیه ما به خریداران برای خرید آنلاین و آسان بازدید از سایت ایمن ترافیک کالا و انتخاب بهترینهاست.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 





:: برچسب‌ها: تابلوی راهنمایی رانندگی , گلدان شهری , کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: